NARS belongs to Shiseido Group since 2000 and represents the beauty of the modern, independent, sophisticated woman who seduces without efforts. NARS provides the women with rich colours and luxurious textures.
In this event, François Nars (Founder and Creative Manager of Nars) commemorated 15 years of iconic beatuy captured in the central piece of this project: the 15X15 book, characterized by 15 portraits of the celebrities, each of them inspired by a tone of one selection of the products by NARS and based on an iconic reference chosen by François to evoke the name of the products. Moreover, François was the one who personally made up and took a photo of all the portraits.
Marc Jacobs and Daphne Guinness were the host and the hostess of the launching of NARS 15X15.
This day was also born the web of NARS 15X15, available to launch to the market during 30 days 15.000 copies of the book 15X15 and the selection of individual portraits. The 100% of the benefits of the project will be distributed among 15 humanitarian organizations chosen by the participating celebrities.
NARS pertenece al Grupo Shiseido desde 2000 y representa la belleza de la mujer moderna, independiente, sofisticada que seduce sin esfuerzo. NARS proporciona a las mujeres ricos colores y texturas lujusas.
En este evento, François Nars (fundador y director creativo de la firma) conmemoró 15 años de belleza icónica plasmados en la pieza central de este proyecto: el libro 15X15, caracterizado con 15 retratos de celebridades, cada uno de ellos inspirado por un tono de una selección de productos de NARS y basado en una referencia icónica elegida por François para evocar el nombre de los productos. Además, fue François quien se encargó de maquillar y fotografiar personalmente todos los retratos.
Marc Jacobs y Daphne Guinness fueron los anfitriones del lanzamiento de NARS 15X15.
Este día la web NARS 15X15 también vio la luz, disponible para lanzar a la venta durante 30 días 15.000 ejemplares del libro 15X15 y la selección de retratos individuales. El 100% de los beneficios procedentes del proyecto se distribuirán entre 15 organizaciones humanitarias escogidas por las celebridades participantes.
Abajo veréis algunas fotografías del evento.
Tengo ganas de tener el libro, me han hablado genial de el.
ResponderEliminarUn beso,
Patricia